سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سرویــسِ دینــی مذهــبی
 
قالب وبلاگ
آخرین مطالب

بسم الله الرحمن الرحیم

أللّهمَّ صلِّ وَ سَلِّم، وَ زِد وَ بارِک ، عَلی السّیدة الجلیلة الجمیلة ، المعصومة المظلومة ، الکریمة النبیلة ، المکروبة العلیلة ،  ذات الاحزان الطّویلة فی المدّة القلیلة ، الرضیة الحلیمة ، العفیفة السلیمة ، المجهولة قدراً و المخفیة قبراً ، المدفونة سرّاً و المغصوبة جهراً ،  سیدة النساء ، الانسیّة الحوراء ، امّ الائمة النّقباء النّجباء ، بنتِ خیر الأنبیاء ، الطاهرة المطهرة ، البتول العَذراء ، فاطمةَ التقیة النقیة الزّهراء ،  علیها السلام

بهاری دیگر از راه رسید با خزانی که نام و نشان بهار را با خود می برد . این روزها که سر سبزی و طراوت ، روح و جان هر موجود زنده ای را دوباره زنده می کند ، غم بزرگ و جان فرسایی ، دلهای بهار نشینان را خزانی کرد و عزادار . غم بانویی که نو بهار بود و تازه هجده بهار از عمر او می گذشت و حال ، همچون همسر داغدار او در عزایش ، می نشینیم باشد که این بضاعت کم را از ما قبول بفرمایند.

در همین راستا ، سرویس دینی ، مذهبی مجله ی پارسی بلاگ ، قصد دارد با یاری شما سروران و یاران فاطمی ، سیری در سیره ی این بانوی آسمانی داشته باشد . به امید اینکه با کرامت و عنایت همراه آسمانی مولا امیرالمومنین سلام الله علیه ، دریچه ای از حیات این بانوی نمونه به زندگی ما باز شود و حیات و مماتمان را فاطمی گرداند.

با این هدف ، مسابقه ی وبلاگ نویسی  " بانــوی بـــهار" با محوریت سیره  و حیات فاطمی ، با موضوعات زیر برگزار می گردد :

همسرداری

تربیت فرزند

ولایت مداری

روابط اجتماعی

پاسخ به شبهات فاطمی

شرح مصائب


مهلت ارسال آثار از 11 فروردین ماه تا 25 فروردین

امید آنکه با این تلاش ، راهی برای شناخت بیشتر این بانوی نمونه ی هستی باز شود و از الطاف خاص حضرتش بهرهمند گردیم .

نکته : تمام عزیزانی که قصد شرکت در این مسابقه را دارند ، از تاریخ ذکر شده ، آدرس مطالب و یادداشت های مرتبط با این مسابقه را در بخش نظرات این یادداشت قرار دهند تا پس از زمان تعیین شده ، مورد بررسی قرار بگیرند.در پایان از نویسندگان منتخب ، تقدیر به عمل خواهد آمد.


[ دوشنبه 93/1/11 ] [ 1:45 عصر ] [ سرویس دینی مذهبی ]
.: Weblog Themes By Salehon :.

درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
آرشیو مطالب
حمایت می کنیم
امکانات وب